Zastanawiasz się, jak wybrać agencję SEO? Poznaj rady Google

Zastanawiasz się, jak wybrać agencję SEO? Poznaj rady Google

Jak zatrudnić agencję SEO - uzupełnij swoje wiadomości!

Gdy prowadzisz swoje przedsiębiorstwo i uruchamiasz dla niego stronę firmową, z pewnością po czasie rozmyślasz o tym, jakie działania podjąć, aby była ona widoczna wysoko w wynikach wyszukiwania. Wiadomo przecież, że dziś widoczność w sieci jest jedną z podstaw sukcesu, ponieważ to właśnie tu znaczna cześć klientów po raz pierwszy przeczyta o twojej ofercie. Jak więc zatrudnić dobrą firmę SEO? Należy skorzystać z sugestii profesjonalistów, a najlepiej samego Google.

Jak rozpoznać dobrą agencję SEO? Google udostępniło o tym instruktaż

Nie można zaprzeczyć, iż cała branża usług SEO, czyli działań związanych z optymalizacją stron www pod kątem wyszukiwarek, pojawiła się i nieustająco rozkwita w zasadzie wyłącznie za sprawą Google. Mimo istnienia licznych opcji, jak m.in. Bing, Rambler lub Yandex, w dalszym ciągu najistotniejsze są pozycje uzyskane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy więc, kto potrzebuje zyskać widoczność w internecie, powinien pracować na swoją pozycję w top 3 w Google. W przypadku branż, w których występuje mocna konkurencja, zazwyczaj jest to niełatwe bez konsultacji ze specami z firmy SEO. Google zdecydowało się pomóc osobom, dla których pojęcie optymalizacji stron jest czymś nowym, i przyszykowało krótki film o tym, jak znaleźć dobrą agencję SEO.

Czym zdaniem Google wyróżnia się solidna firma SEO?

Maile Ohye, pracownica, Google z przeszło dziesięcioletnim stażem, punkt po punkcie naświetla, jak poznać solidną firmę SEO, wymieniając wśród nadrzędnych cech między innymi:

  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od drobiazgowego audytu strony,
  • zdolność oceny czasu oraz budżetu potrzebnego do wykonania planowanych wdrożenia,
  • udzielenie witrynie wsparcia technicznego oraz prowadzenie działań nad ulepszeniem jej użyteczności,
  • nieustanny monitoring stanu strony oraz cykliczną analizę jej statystyk,
  • zapewnienie stronie opieki technicznej i praca nad zwiększeniem jej użyteczności,
  • zadbanie o całościową widoczność strony www, a nie jedynie pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania na konkretne słowa kluczowe.

Przedstawicielka firmy Google akcentuje też, że rzetelna firma SEO w żadnym razie nie obieca fenomenalnych rezultatów z dnia na dzień, ponieważ optymalizacja strony internetowej jest procedurą długofalowym, w szeregu przypadków dającą większe rezultaty przeważnie po paru miesiącach działań.