Krótko o pozycjonowaniu

Krótko o pozycjonowaniu

Pragniesz poznać więcej informacji o pozycjonowaniu strony w Google? Skieruj się na seo4.net.

Funkcjonują 3 główne sposoby pozycjonowania:
– pozycjonowanie okresowe,
– pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail),
– pozycjonowanie lokalne.

Pozycjonowanie okresowe

Pozycjonowanie okresowe odgrywa szczególną rolę przed jednorazowymi bądź cyklicznymi wydarzeniami, takimi jak Święto Pracy, finały Pucharu Polski w piłce nożnej lub Dzień Kobiet. Ten rodzaj pozycjonowania będzie wyjątkowo skuteczny, jeśli popularna w konkretnym okresie fraza zostanie odkryta i wykorzystana z odpowiednim wyprzedzeniem. Zwykle pozycjonowanie okresowe stosowane jest w sektorze turystyki oraz gastronomii. W większości wypadków powinno się rozpocząć je na dwa-trzy miesiące przed interesującym nas wydarzeniem, by wyszukiwarka Google zdążyła zaindeksować nową czy też zmodyfikowaną treść witryny internetowej.

Pozycjonowanie Long Tail, to znaczy na tzw. długi ogon

Drugi model pozycjonowania to trafne i przetestowane rozwiązanie dla właścicieli firm posiadających niski budżet na reklamę. Za sprawą należytego doboru fraz, nie tylko uda się wejść w niszę związaną z daną branżą, ale również stawki za reklamę w Google Ads ulegną znacznej obniżce. Pozycjonowanie Long Tail oznacza również dużo niższą konkurencję. Kluczowe jest też to, że coraz popularniejszy jest trend wprowadzania długich zapytań w wyszukiwarkę Google.
Frazy pozycjonowania Long Tail to np.:
– golarka Braun Seria 3 czarna,
– smartfon Samsung Galaxy A40 czerwony,
– buty sportowe Adidas V racer czarne sklep online.
Pozycjonowanie na długi ogon jest ogromnie ważne w szczególności dla sklepów online. Za pomocą tego typu fraz, sklepy posiadające w swoim asortymencie nader szeroką ofertę produktów mogą się jeszcze efektywniej pozycjonować w Google.

Pozycjonowanie Lokalne

W pozycjonowaniu tego rodzaju najważniejsze jest dodanie do frazy nazwy wybranej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym można uwzględnić zazwyczaj:
– miejscowość (przykładowo “saksofonista Kraków”)
– dzielnicę (“sklep ogólnospożywczy Bałuty”)
– kraj (“uniwersytet Polska”)
Pozycjonowanie lokalne rewelacyjnie zda egzamin w działaniach dla firm lokalnych, które adresują swoje produkty tylko do osób przebywających na danym obszarze. Taka metoda pozycjonowania jest preferowania również wówczas, gdy przedsiębiorstwo ma nieduży budżet na reklamę i nie może konkurować na słowa kluczowe bez dopasowania regionalnego, przykładowo zamiast “nauka gry na fortepianie“, to “nauka gry na fortepianie Kraków”.

Nasze dane teleadresowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]