Agencja marketingowa – jak może pomóc Twojej firmie?

Agencja marketingowa – jak może pomóc Twojej firmie?

Kliknij w to miejsce, aby uzyskać więcej informacji o usługach świadczonych przez agencję marketingową Kraków.

Kiedy posiada się firmę, bez względu na to czy zajmujemy się produkcją, świadczeniem usług czy dystrybucją, akcje marketingowe powinny stanowić ważny element podnoszenia jej rozpoznawalności. Duże przedsiębiorstwa oraz korporacje mają finanse na organizację i utrzymanie swoich sekcji ds. marketingu, jednak niewielkie biznesy, które z rzadka decydują się na akcje promocyjne, zazwyczaj poszukują wsparcia u zewnętrznych agencji marketingowych.

Agencja reklamowa – grupa specjalistów pomoże Ci dotrzeć do klienta

Agencja marketingowa to grupa twórczych ludzi z ogromnym doświadczeniem, mających szereg kwalifikacji z zakresu branży reklamowej. Dzięki zatrudnieniu ekspertów bardzo dobrze orientujących się zarówno w sferze tradycyjnej komunikacji medialnej, kampanii marketingowych w internecie (kanały social media, animacje i klipy viralowe), jak i grafiki (także przygotowanie do druku), agencja marketingowa zapewnia klientom wszechstronną obsługę. Nowe firmy mogą zlecić przygotowanie kompletnej identyfikacji wizualnej razem z księgą logotypu i projektami akcydensów (koperty, wizytówki czy papier firmowy), a te które dysponują już własnym logo mogą być pewne, iż będzie ono poprawnie zastosowane w trakcie tworzenia materiałów reklamowych – plakatów, billboardów, ulotek bądź stoisk targowych. Agencja reklamowa pomoże także stworzyć ciekawe, unikalne wpisy na stronę www zamawiającego oraz opracuje strategię kontaktów z odbiorcami poprzez modne portale, takie jak Twitter, Instagram i Facebook.

Do kogo kierowana jest oferta agencji reklamowej?

Usługi świadczone przez agencje marketingowe kierowane są przede wszystkim do podmiotów, które nie posiadają swojego działu promocji. Nie znaczy to jednak, iż to wyłączny model współpracy. Praca agencji nierzadko polega na wsparciu istniejącego już w przedsiębiorstwie zespołu zajmującego się reklama i marketingiem. Jeśli więc nie ma on praktyki w organizacji targów, konferencji bądź spotkań z klientami, które zazwyczaj wymagają wielopoziomowego planowania, takie obowiązki może wykonać agencja marketingowa. Może ona też posłużyć za narzędzie wspierające budowę wykwalifikowanego i zżytego ze sobą teamu pracowników – wystarczy powierzyć jej zorganizowanie warsztatów integracyjnych lub przygotowanie planu szkoleń. Na rynku funkcjonują tysiące agencji reklamowych, trzeba jednakże nawiązywać współpracę z tymi, które gwarantują dostęp do znacznego grona wykwalifikowanych specjalistów. Pozwala to na zlecenie wszystkich działań promocyjnych jednej agencji i tym samym łatwiejszą kontrolę nad integralnością kampanii oraz wizerunku marki.

Nasze dane teleadresowe:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]