Custom Publishing

custom publishing

Custom publishing jest to narzędzie marketingowe bazujące na wydawaniu różnych biuletynów. Custom publishing jest związany z całościowym podejściem do publikacji. Zwykle wiąże się to z zaprojektowaniem ulotek, czy nawet całych książek od samego początku, ale często firmy podejmują się również kontynuacji rozpoczętych zleceń lub też bazowania na projekcie przygotowanej przez klienta.

Custom publishing – o co dokładnie chodzi?

Agencje wydawnicze, które zajmują się custom publishingiem łączą w sobie działania agencji reklamowej, public relations, wydawniczej, redakcyjnej oraz drukarni. Do publikacji typu custom publishing zaliczają się:

  • magazyny tradycyjne (papierowe),
  • newslettery,
  • e-ziny, czyli magazyny internetowe,
  • katalogi różnego rodzaju,
  • książki,

Cele custom publishingu

Cele custom publishingu związane są z marketingiem, public relations firmy oraz ogólnopojętym zwiększaniem przewagi konkurencyjnej:

  • pozyskiwanie nowych kontraktów,
  • wpływanie na lojalność klientów,
  • wzmacnianie wizerunku marki,
  • efektywna komunikacji wewnętrznej służącej: informowaniu, motywowaniu, integrowaniu, edukowaniu oraz budowaniu kultury firmowej.

Nasze dane teleadresowe:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków

Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail: [email protected]