Custom publishing jest to narzędzie marketingowe bazujące na wydawaniu różnych biuletynów. Custom publishing jest związany z całościowym podejściem do publikacji. Zwykle wiąże się to z zaprojektowaniem ulotek, czy nawet całych książek od samego początku, ale często firmy podejmują się również kontynuacji rozpoczętych zleceń lub też bazowania na projekcie przygotowanej przez klienta.
Custom publishing – o co dokładnie chodzi?
Agencje wydawnicze, które zajmują się custom publishingiem łączą w sobie działania agencji reklamowej, public relations, wydawniczej, redakcyjnej oraz drukarni. Do publikacji typu custom publishing zaliczają się:
- magazyny tradycyjne (papierowe),
- newslettery,
- e-ziny, czyli magazyny internetowe,
- katalogi różnego rodzaju,
- książki,
Cele custom publishingu
Cele custom publishingu związane są z marketingiem, public relations firmy oraz ogólnopojętym zwiększaniem przewagi konkurencyjnej:
- pozyskiwanie nowych kontraktów,
- wpływanie na lojalność klientów,
- wzmacnianie wizerunku marki,
- efektywna komunikacji wewnętrznej służącej: informowaniu, motywowaniu, integrowaniu, edukowaniu oraz budowaniu kultury firmowej.
Nasze dane teleadresowe:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków
Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail:
[email protected]