Marketing, promocja, reklama

Czy warto wyświetlać się na pozycji “zero” w Google? Dowiedz się więcej o Direct answer i featured snippets

Google oferuje rozwiązanie “zero click search”, czyli odpowiedź na pytanie pojawia się bezpośrednio na stronie wyników wyszukiwania, co umożliwia szybkie uzyskanie informacji bez konieczności przeglądania wielu stron internetowych. Dowiedz się więcej o zaletach i wadach takiego rozwiązania. Wyjaśnienie najważniejszych pojęć z artykułu: Featured snippet to fragment z odpowiedzią wyświetlany w wynikach wyszukiwania Google na górze strony, powyżej organicznych wyników wyszukiwania. Direct answer to odpowiedź bezpośrednio na pytanie zadane przez użytkownika

Zlecę pozycjonowanie! 5 powodów dla których warto to zrobić

Myślisz o założeniu sklepu online albo prowadzisz już firmę w sieci? Większość Twoich działań jest zapewne nakierowana teraz na to, aby przyciągnąć na witrynę jak największą liczbę użytkowników. Cel ten osiągniesz dzięki pozycjonowaniu stron. W wyniku działań SEO Twoja witryna ma szansę znaleźć się na topowych miejscach w wyszukiwarce, ruch wzrośnie,  a konkurencja zostanie w tyle. I teraz rodzi się pytanie. Zająć się pozycjonowaniem samodzielnie, czy powierzyć to agencji SEO?

Kampanie Google Ads

Skuteczna reklama bez wątpienia jest kluczem do sukcesu. Precyzyjnie opracowane i dokładnie targetowane działania reklamowe pozwalają skutecznie zwiększać rozpoznawalność marki, generować ruch na stronie czy zwiększać poziom sprzedaży. Google Ads (dawniej Google AdWords) jest obecnie najbardziej efektywnym i jednocześnie najszybszym sposobem na osiągnięcie zamierzonego efektu — niezależnie od tego, czy jest nim wejście na stronę, wypełnienie formularza, wyświetlenia banneru, czy zakup produktów ze sklepu. Czym jest Google Ads? Google Ads

Pomoc agencji SEO – sposób na sukces w sieci

Firmy i administratorzy portali internetowych, którzy chcą wyświetlać się na najlepszych pozycjach w organicznych wynikach wyszukiwania, mogą to uzyskać na co najmniej trzy sposoby. Pierwszy – najbardziej wadliwy – to próbowanie starań . Nie dysponując rozeznaniem w kwestii SEO i nie obserwując codziennie informacji o modyfikacjach w algorytmie Google, trudno działać dobrze i – najważniejsze – skutecznie. Kolejne podejście to zatrudnienie na etat specjalisty SEO, lecz nie każda firma się

Firmowy biuletyn – projekt gazety

Gazeta korporacyjna to wspaniała forma komunikacji wewnątrz przedsiębiorstwa, ale również rodzaj reklamy. Sprawdźmy zatem, jakie artykuły warto zamieścić w takiej broszurce i dlaczego warto postawić na ten rodzaj komunikacji. Projekt gazety – działanie promocyjne Firmowy biuletyn może pełnić 2 funkcje. Kluczową jest komunikacja wewnętrzna – informowanie o sukcesach, chwalenie się wysokimi osiągami, rozmowy z wyróżniającymi się pracownikami. Takie broszury mają istotne znaczenie dla działania całego przedsiębiorstwa, gdyż świetnie dopingują ekipę.

Zastanawiasz się, jak wybrać agencję SEO? Poznaj rady Google

Gdy prowadzisz swoje przedsiębiorstwo i uruchamiasz dla niego stronę firmową, z pewnością po czasie rozmyślasz o tym, jakie działania podjąć, aby była ona widoczna wysoko w wynikach wyszukiwania. Wiadomo przecież, że dziś widoczność w sieci jest jedną z podstaw sukcesu, ponieważ to właśnie tu znaczna cześć klientów po raz pierwszy przeczyta o twojej ofercie. Jak więc zatrudnić dobrą firmę SEO? Należy skorzystać z sugestii profesjonalistów, a najlepiej samego Google. Jak

Pozycjonowanie lokalne – szansa dla firm z Krakowa

Popularność internetu oraz komfort wykorzystania go w celu wyszperania potrzebnych usług i produktów spowodowała, że każda firma chce teraz wybić się w sieci. Rzecz jasna, samo uruchomienie strony www nie znaczy, że nowi klienci do nas trafią – najważniejsza jest przecież widoczność na pierwszych pozycjach w wynikach wyszukiwania. Mnóstwo mniejszych firm, które funkcjonują wyłącznie w określonym województwie bądź wręcz w jednej miejscowości, na przykład w Poznaniu czy też w Krakowie,

Zwiększenie widoczności strony za pomocą PBN

Aby konsument dostrzegł twoją działalność musisz nie tylko złożyć stronę firmową, lecz również zadbać o jej pojawianie się w wynikach wyszukiwania. Do tego istotna jest treść strony i to czy systematycznie pojawiają się na niej nowe wyczerpujące i przydatne dla klienta informacje. Lecz nie wolno także zaniedbać tzw. link buildingu, a więc pozyskiwania linków zewnętrznych kierujących na stronę. Jedną ze strategii link buildingowych jest wykorzystywanie PBN-ów – prywatnych sieci serwisów.

Custom Publishing

Custom publishing jest to narzędzie marketingowe bazujące na wydawaniu różnych biuletynów. Custom publishing jest związany z całościowym podejściem do publikacji. Zwykle wiąże się to z zaprojektowaniem ulotek, czy nawet całych książek od samego początku, ale często firmy podejmują się również kontynuacji rozpoczętych zleceń lub też bazowania na projekcie przygotowanej przez klienta. Custom publishing – o co dokładnie chodzi? Agencje wydawnicze, które zajmują się custom publishingiem łączą w sobie działania agencji

Marketing mix – elementy składowe (4P) i przykłady

Firmy każdego dnia wprowadzają na rynek nowe produkty i usługi. Skąd osoby decyzyjne wiedzą, czy cena jest odpowiednia, a sam produkt jest odpowiedzią na zapotrzebowanie konsumentów? W tym artykule dowiesz się, co to jest marketing mix i jakie są jego elementy. Poznasz strategię biznesową, która pozwala dowiedzieć się, czy oferowane produkty będą chętnie kupowane. Marketing mix – co to jest? Prowadząc firmę, należy stale obserwować rynek, opracowywać strategię i podejmować