Marketing, promocja, reklama

Firmowy biuletyn – projekt gazety

Gazeta korporacyjna to wspaniała forma komunikacji wewnątrz przedsiębiorstwa, ale również rodzaj reklamy. Sprawdźmy zatem, jakie artykuły warto zamieścić w takiej broszurce i dlaczego warto postawić na ten rodzaj komunikacji. Projekt gazety – działanie promocyjne Firmowy biuletyn może pełnić 2 funkcje. Kluczową jest komunikacja wewnętrzna – informowanie o sukcesach, chwalenie się wysokimi osiągami, rozmowy z wyróżniającymi się pracownikami. Takie broszury mają istotne znaczenie dla działania całego przedsiębiorstwa, gdyż świetnie dopingują ekipę.

Zastanawiasz się, jak wybrać agencję SEO? Poznaj rady Google

Gdy prowadzisz swoje przedsiębiorstwo i uruchamiasz dla niego stronę firmową, z pewnością po czasie rozmyślasz o tym, jakie działania podjąć, aby była ona widoczna wysoko w wynikach wyszukiwania. Wiadomo przecież, że dziś widoczność w sieci jest jedną z podstaw sukcesu, ponieważ to właśnie tu znaczna cześć klientów po raz pierwszy przeczyta o twojej ofercie. Jak więc zatrudnić dobrą firmę SEO? Należy skorzystać z sugestii profesjonalistów, a najlepiej samego Google. Jak

Pozycjonowanie lokalne – szansa dla firm z Krakowa

Popularność internetu oraz komfort wykorzystania go w celu wyszperania potrzebnych usług i produktów spowodowała, że każda firma chce teraz wybić się w sieci. Rzecz jasna, samo uruchomienie strony www nie znaczy, że nowi klienci do nas trafią – najważniejsza jest przecież widoczność na pierwszych pozycjach w wynikach wyszukiwania. Mnóstwo mniejszych firm, które funkcjonują wyłącznie w określonym województwie bądź wręcz w jednej miejscowości, na przykład w Poznaniu czy też w Krakowie,

Zwiększenie widoczności strony za pomocą PBN

Aby konsument dostrzegł twoją działalność musisz nie tylko złożyć stronę firmową, lecz również zadbać o jej pojawianie się w wynikach wyszukiwania. Do tego istotna jest treść strony i to czy systematycznie pojawiają się na niej nowe wyczerpujące i przydatne dla klienta informacje. Lecz nie wolno także zaniedbać tzw. link buildingu, a więc pozyskiwania linków zewnętrznych kierujących na stronę. Jedną ze strategii link buildingowych jest wykorzystywanie PBN-ów – prywatnych sieci serwisów.

Custom Publishing

Custom publishing jest to narzędzie marketingowe bazujące na wydawaniu różnych biuletynów. Custom publishing jest związany z całościowym podejściem do publikacji. Zwykle wiąże się to z zaprojektowaniem ulotek, czy nawet całych książek od samego początku, ale często firmy podejmują się również kontynuacji rozpoczętych zleceń lub też bazowania na projekcie przygotowanej przez klienta. Custom publishing – o co dokładnie chodzi? Agencje wydawnicze, które zajmują się custom publishingiem łączą w sobie działania agencji

Marketing mix – elementy składowe (4P) i przykłady

Firmy każdego dnia wprowadzają na rynek nowe produkty i usługi. Skąd osoby decyzyjne wiedzą, czy cena jest odpowiednia, a sam produkt jest odpowiedzią na zapotrzebowanie konsumentów? W tym artykule dowiesz się, co to jest marketing mix i jakie są jego elementy. Poznasz strategię biznesową, która pozwala dowiedzieć się, czy oferowane produkty będą chętnie kupowane. Marketing mix – co to jest? Prowadząc firmę, należy stale obserwować rynek, opracowywać strategię i podejmować

Optymalizacja sklepów i stron www – popularna usługa dla firm

Wydałeś krocie na firmową witrynę www, jednak ona nie zdobywa nowych klientów? Jest świetnie zaprogramowana oraz wyposażona w najnowsze technologie, jednak klientów w ogóle nie jest więcej? Licznik odwiedzin stoi w miejscu mimo intensywnych działań? Prawdopodobnie powód tkwi w małej widoczności w internecie. Klienci najczęściej korzystają z popularnych wyszukiwarek – dobry przedsiębiorca powinien więc zadbać o to, aby witrynę jego przedsiębiorstwa użytkownicy znaleźli bez żadnych trudności. Jak to zrobić? Warto

Inbound marketing kontra outbound marketing – które działania marketingowe wybrać lub jak je połączyć?

Działania marketingowe można sklasyfikować jako inbound marketing (marketing przychodzący) lub outbound marketing (marketing wychodzący). Sprawdź, czym różnią się te dwie strategie, kto i kiedy powinien je stosować, a także – czy można je ze sobą łączyć. Co to jest inbound marketing? Inbound marketing (marketing przychodzący) to działania marketingowe prowadzone w taki sposób, że to odbiorca z własnej woli trafia na materiały będące przekazem reklamowym. Mogą to być artykuły poradnikowe, podcasty,

Frazy kluczowe – czy znasz wszystkie ich typy i wiesz, na które z nich warto się pozycjonować?

Rozpoczynając współpracę z agencją SEO z pewnością spotkacie się z terminem słowa/frazy kluczowe (z ang. keywords), a także z takimi określeniami jak long-tail, frazy sprzedażowe czy brandowe. Co oznaczają te pojęcia i jakie typy fraz są szczególnie istotne w pozycjonowaniu? Wyjaśniamy w artykule. Czym są frazy kluczowe? Zacznijmy jednak od początku – czym są frazy/słowa kluczowe? Krótko mówiąc, są to wyrażenia (zapytania) wyszukiwane przez użytkowników internetu. Wybór fraz kluczowych to

Co to są dane strukturalne i dlaczego warto je stosować?

Informacje prezentowane na stronie powinny być czytelne i zrozumiałe oraz łatwe do znalezienia przez użytkowników. Osiąga się to na wiele sposobów. Jeden z nich polega na zastosowaniu danych strukturalnych, inaczej nazywanych mikroformatami. Czym są dane strukturalne, po co się je stosuje i jak je wdrożyć? Na te pytania odpowiadamy w artykule. Czym są dane strukturalne (mikroformaty)? Dane strukturalne, inaczej nazywane danymi uporządkowanymi, mikroformatami lub mikrodanymi, to informacje, które ułatwiają robotowi