Marketing, promocja, reklama

Zwiększenie widoczności strony za pomocą PBN

Aby konsument dostrzegł twoją działalność musisz nie tylko złożyć stronę firmową, lecz również zadbać o jej pojawianie się w wynikach wyszukiwania. Do tego istotna jest treść strony i to czy systematycznie pojawiają się na niej nowe wyczerpujące i przydatne dla klienta informacje. Lecz nie wolno także zaniedbać tzw. link buildingu, a więc pozyskiwania linków zewnętrznych kierujących na stronę. Jedną ze strategii link buildingowych jest wykorzystywanie PBN-ów – prywatnych sieci serwisów.

Custom Publishing

Custom publishing jest to narzędzie marketingowe bazujące na wydawaniu różnych biuletynów. Custom publishing jest związany z całościowym podejściem do publikacji. Zwykle wiąże się to z zaprojektowaniem ulotek, czy nawet całych książek od samego początku, ale często firmy podejmują się również kontynuacji rozpoczętych zleceń lub też bazowania na projekcie przygotowanej przez klienta. Custom publishing – o co dokładnie chodzi? Agencje wydawnicze, które zajmują się custom publishingiem łączą w sobie działania agencji

Marketing mix – elementy składowe (4P) i przykłady

Firmy każdego dnia wprowadzają na rynek nowe produkty i usługi. Skąd osoby decyzyjne wiedzą, czy cena jest odpowiednia, a sam produkt jest odpowiedzią na zapotrzebowanie konsumentów? W tym artykule dowiesz się, co to jest marketing mix i jakie są jego elementy. Poznasz strategię biznesową, która pozwala dowiedzieć się, czy oferowane produkty będą chętnie kupowane. Marketing mix – co to jest? Prowadząc firmę, należy stale obserwować rynek, opracowywać strategię i podejmować

Optymalizacja sklepów i stron www – popularna usługa dla firm

Wydałeś krocie na firmową witrynę www, jednak ona nie zdobywa nowych klientów? Jest świetnie zaprogramowana oraz wyposażona w najnowsze technologie, jednak klientów w ogóle nie jest więcej? Licznik odwiedzin stoi w miejscu mimo intensywnych działań? Prawdopodobnie powód tkwi w małej widoczności w internecie. Klienci najczęściej korzystają z popularnych wyszukiwarek – dobry przedsiębiorca powinien więc zadbać o to, aby witrynę jego przedsiębiorstwa użytkownicy znaleźli bez żadnych trudności. Jak to zrobić? Warto

Inbound marketing kontra outbound marketing – które działania marketingowe wybrać lub jak je połączyć?

Działania marketingowe można sklasyfikować jako inbound marketing (marketing przychodzący) lub outbound marketing (marketing wychodzący). Sprawdź, czym różnią się te dwie strategie, kto i kiedy powinien je stosować, a także – czy można je ze sobą łączyć. Co to jest inbound marketing? Inbound marketing (marketing przychodzący) to działania marketingowe prowadzone w taki sposób, że to odbiorca z własnej woli trafia na materiały będące przekazem reklamowym. Mogą to być artykuły poradnikowe, podcasty,

Frazy kluczowe – czy znasz wszystkie ich typy i wiesz, na które z nich warto się pozycjonować?

Rozpoczynając współpracę z agencją SEO z pewnością spotkacie się z terminem słowa/frazy kluczowe (z ang. keywords), a także z takimi określeniami jak long-tail, frazy sprzedażowe czy brandowe. Co oznaczają te pojęcia i jakie typy fraz są szczególnie istotne w pozycjonowaniu? Wyjaśniamy w artykule. Czym są frazy kluczowe? Zacznijmy jednak od początku – czym są frazy/słowa kluczowe? Krótko mówiąc, są to wyrażenia (zapytania) wyszukiwane przez użytkowników internetu. Wybór fraz kluczowych to

Co to są dane strukturalne i dlaczego warto je stosować?

Informacje prezentowane na stronie powinny być czytelne i zrozumiałe oraz łatwe do znalezienia przez użytkowników. Osiąga się to na wiele sposobów. Jeden z nich polega na zastosowaniu danych strukturalnych, inaczej nazywanych mikroformatami. Czym są dane strukturalne, po co się je stosuje i jak je wdrożyć? Na te pytania odpowiadamy w artykule. Czym są dane strukturalne (mikroformaty)? Dane strukturalne, inaczej nazywane danymi uporządkowanymi, mikroformatami lub mikrodanymi, to informacje, które ułatwiają robotowi

Agencja marketingowa – jak może pomóc Twojej firmie?

Kiedy posiada się firmę, bez względu na to czy zajmujemy się produkcją, świadczeniem usług czy dystrybucją, akcje marketingowe powinny stanowić ważny element podnoszenia jej rozpoznawalności. Duże przedsiębiorstwa oraz korporacje mają finanse na organizację i utrzymanie swoich sekcji ds. marketingu, jednak niewielkie biznesy, które z rzadka decydują się na akcje promocyjne, zazwyczaj poszukują wsparcia u zewnętrznych agencji marketingowych. Agencja reklamowa – grupa specjalistów pomoże Ci dotrzeć do klienta Agencja marketingowa to

Tworzenie stron internetowych to złożony proces

Funkcjonalność witryn www bierze się w szczególności z ich wzornictwa. Projektując strony internetowe należy nie tylko pamiętać o względach wizualnych, ale też przyzwyczajeniach użytkowników – jeżeli poruszanie się na stronie będzie dla nich źródłem trudności, od razu przeniosą się na drugą witrynę lub wybiorą usługi konkurencji. Aby zatem witryna dała nam spodziewane zyski, warto zatroszczyć się o to, by była właściwie zaprojektowana. Jak więc prezentuje się właściwie wykonana witryna? Co

Krótko o pozycjonowaniu

Funkcjonują 3 główne sposoby pozycjonowania: – pozycjonowanie okresowe, – pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail), – pozycjonowanie lokalne. Pozycjonowanie okresowe Pozycjonowanie okresowe odgrywa szczególną rolę przed jednorazowymi bądź cyklicznymi wydarzeniami, takimi jak Święto Pracy, finały Pucharu Polski w piłce nożnej lub Dzień Kobiet. Ten rodzaj pozycjonowania będzie wyjątkowo skuteczny, jeśli popularna w konkretnym okresie fraza zostanie odkryta i wykorzystana z odpowiednim wyprzedzeniem. Zwykle pozycjonowanie okresowe stosowane jest w sektorze